Grillproffs och för mycket sömn

Vi (Hanna, Lisa, jag) åkte alltså hem till Lisa (läs om tidigare händelser under dagen här) där vi bl.a. hämtade deras mat + min mat som min mamma had eåkt förbi med. Vi tog svängen om konsum där Lisa köpte sojakorv och sedan landade vi åter igen på bussen. I staden mötte Elin och vi gick tillsammans ner mot vårat grillställe. Strax efter att vi hade kommit fram anlände Agnes och vi påbörjade grillningen. Jag fick girlla mitt kött först, lövbiff var det här serni! De andra hade karré tror jag och Lisa hade ju sin sojakorv. Man började äta när ens egen mat var färdig men det dröjde inte länge förens allihopa satt där och åt. Jag hade med mig sallad och klyftpotatis, gott var det allt!

När alla var färdiga och vi hade plockat iordning lite efter oss (naturvänner som vi är) drog vi vidare genom staden. Vi träffade en del folk och sådant. Trevlig var det! Runt elva skulle ett par av oss gå så till slut var det bara Elin, jag occh Lisa kvar av dom som vi "gick" med. Lisa och jag fick skjuts hem till henne av Elins pappa, snällt! Vi kom nog hem till Lis arunt halv tolv.

Lisa och jag var supertrötta så vi gick och la oss ganska snart. Låg och pratade en stund och så. Idag så vaknade vi klockan halv två tror jag. Usch vad jag hatar att gå upp för sent! Vi åt i alla fall frukost och kollade på Eva&Adam. Jag tog bussen från Lisa vid kvart över tre, för hon skulle på studentskiva. Annars har jag inte gjort sepciellt mycket idag alltså. Mest segat mig och så. Nu ska jag gå och hitta en bra film och sen vet jag inte riktigt. Må så gott. Bye,


a

Kommentarer
Postat av: Jenny

eller hur:D

2008-06-14 @ 01:16:09
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mmm, så snyggt så :)

2008-06-14 @ 12:18:18
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja visst var dom!Måste ha! Fina bilder från avslutningen, alldeles somriga:)

2008-06-15 @ 10:09:33
URL: http://[email protected]

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0