Sammanfattning

Eftersom jag inte har varit så aktiv här på sistone tänkte jag berätta lite kortfattat om min vecka (det som inte redan står).
Måndag: Sjuk (läs om vad en sjuk a har för sig här och här)
Tisdag: Slutade tidigt och gick ner en sväng på stan med Rebecca. Först missade jag min buss men då hade hon redan gott så då gick jag och köpte en pigelin i min ensamhet. Haha. Kalla mig mobbad men glassen var god! Sedan kom i alla fall bussen efter en stund och så for jag hem för att köra match mot mammorna/föräldrarna. VI vann då ;D
Onsdag: Jag gick ner på stan en sväng med Agnes och Hanna. Köpte en vit tshirt och eh, inget mer tror jag. Sedan gick jag till bibblan och köpte en apelsin samt träffade två pluggiga tjejer, kiki och madde :) Haha. Jag gjorde färdigt min NO-läxa och sedan gick jag och kiki för att spela bowling med tjejerna :D Efter bowlingen (som jag för övrigt sög på) gick vi och käkade. Mycket trevlig dag! :D
Torsdag, idag: Gick ner på stan med Agnes och Lisa. Jag köpte ingenting, haha. Eller jo, en glass. Jag kommer bli tjock så mycket glass som jag äter! Sedan missade jag bussen (som vanligt) och fick ta en buss som igentligen inte går förbi mig, men snäll som min pappa var kom han och hämtade mig. Very nice! :D Nu ska jag läsa lite i min favoritklassiker (ehhhh), Oliver Twist. Faktist mycket bättre bok än vad jag hade väntat mig. Nu ska jag gå i alla fall. Ha det så bra allihop! Puss


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0