Ugnspannkaka

Jag blev inspirerad av bästa Isabella som gjorde pannkakor och jag satte själv igång. Men istället för vanliga pannkakor blev det en ugnspannkaka, förmodligen en av de mest misslyckade som någonsin gjorts. För det första så hade vi inte tillräckligt med mjölk så jag gjorde bara en halvsats. En hel sats var till två personer, så ni kan ju tänka er hur lite det blir. I och för sig ska jag ju äta den själv så det gör igentligen inget men problem 2: formen var ganska stor. Stor form+lite smet=fail. När jag ställde in den i ugnen så såg den först jättefin ut men sedan så blev den som att det låg tre tennisbollar i! Haha. Små "uppåtgupp" här och där. Och sedan när jag tog ut den så pös den ihop helt! Haha! Men den blev ganska god i alla fall, och det är ju huvudsaken, right?
Jag mår i alla fall rätt så mycket bättre nu. Eller ja, jo lite bättre :)
Och nästa vecka kanske dte blir göteborg! Mellan och jag ska trycka egna tröjor och fika och åka till Haga och ha picnic och gå på lisseberg! Perfekt! Nu måste jag plugga lite till vårat idrottsprov tror jag. Kul! Heh, inte. Ha det bra i alla fall!


a

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

ja har faktiskt planerat att ha en ganska snart. aa jg köper dem själv , de därför de inte blir så ofta :)

2008-04-21 @ 20:05:26
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

pannkakor är ju bara för gott :D
ha en bra kväll, missa inte prison break om du brukar se de :D

2008-04-21 @ 21:02:53
URL: http://performance.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0