HEMKOMMEN!

Nu är jag hemma från konfalägret. Ganska kul var det faktist! Jag berättar mer om dagarna senare. :) Nu håller jag på att plugga till mina prov nästa vecka. Mest NO lär det bli idag, en del spanska med. Jag ska be att få flytta hemkunskapsprovet till veckan efter, vi får väl se hur det går.. Det skulle kännas extremt bra i alla fall! Jag har i alla fall bestämt att den här veckan ska jag ha någon form av koppla-av-dag. Kanske gå på bio och äta ute någon kväll eller så. Torsdag eller något. Man måste unnasig sådana saker ibland, speciellt på veckodagarna. Då tycker i alla fall jag att det blir extra skönt, ett avbrott från det vanliga helt enkelt. Och på torsdag är ju alla prov ut vägen osv. Vi får se helt enkelt! Ni får ha dte bra allihop i alla fall! Puss!


a
Ni får hemskt gärna rösta på mig här och här!


Kommentarer
Postat av: katta

ja det är sant.. är med inne på rosa , men grått e fint.. =) får se hur den blir.. hehe..

2008-09-21 @ 15:50:03
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0