KLÄNNING?

Hej finisar! Idag har jag inte gjort mycket alls faktist. Mest tagit det lugnt och så, som det var tänkt :) Åkte dock aldrig och simmade, jag orkade inte helt enkelt. Men ikväll ska jag iväg på träning i alla fall. Just nu håller jag på att prova en klänning, en grå utan axelband som jag köpte i England. Vet dock inte om jag verkligen ska ha den kvar, kanske någon annan som har bättre användning för den? Den är oanvänd, och dessvärre lär den nog förbli oanvänd. Den är lite för stor för mig tycker jag. Men vi får se :)

Jag ska gå och förbereda lite mat och ett par andra saker nu, ni får ha en fin kväll! Förhoppningsvis ska jag ägna mig lite mer åt bloggen ikväll än vad jag gjort på dagen, så håll er uppdaterade!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Jag är intresserad av klänningen!:D Fast jag vet ju inte hur den ser ut än men kan ju kolla någon gång ;D<3

2008-11-19 @ 18:56:59
URL: http://lolllans.blogg.se/
Postat av: ellis

Du hade varit i London för ett tag sen va? Jag ska snart dit och undrar om du har några tips på affärer och andra sevärda saker?

kram :)

2008-11-19 @ 19:14:11
URL: http://elliiss.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0