FOTSKADA

Matchen gick inget vidare alls. Från början till slut gick det dåligt för mig. Vi förlorade också men det "känns" inte lika mycket på något sätt. Det gick kasst på uppvärmningen och sedan fick jag reda på att jag inte skulle få spela på min vanliga position. Själva bytet i sig var väl helt ok men jag kände mig som en yr höna och att jag inte gjorde till någon nytta alls. Verkligen en av mina sämsta matcher jag spelat. Till råga på det så vrider jag till foten ordentligt så att jag får gå av plan. Min tränare hjälpte mig att linda om den och jag provade att köra igen men det gick inte. Smärta! För att inte göra det värre satte jag mig därför på bänken resten va matchen, jag är rädd att det kan vara något med något band eller något så jag vill inte göra det värre. Men vi får se hur det känns imorgon, jag får åka till vårdcentralen om dte int ekänns bättre helt enkelt. Hur har eran kväll varit då? Haha! Hoppas att den har varit bättre än min ;p Fast i och för sig har jag alltid kul med tjejerna i laget, de bryr sig så mycket och är alltid på bra humör! Men nu ska jag dricka te och kolla tv. Puss,


a

Kommentarer
Postat av: Katja

Jaa visst var den :)

2008-11-11 @ 22:18:46
URL: http://candygal.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0