FOKUS PÅ MIG SJÄLV

Jag är helt slut! Det känns som att jag ska falla ihop vilken minut som helst, hur kunde det hända? Haha. en imorgon har jag studiedag, grymt skönt ska det bli! Morgondagens planer ser ut såhär:
- Sova ut ordentligt
- Simma
- Ringa och söka praoplats
(det är säkert nu att jag får bo hos min mammas kusin!)
- Plugga lite
- Ta det lungt
- Fika


Imorgon ska jag försöka att fokusera på att ta det lugnt helt enkelt. Är så trött just nu, både fysiskt och psykiskt. Skulle behöva ladda om, ta det lugnt och fokusera på mig själv. Och det ska jag göra imorgon! Att simma är verkligen avkopplande! Men nu ska sova, god natt allihop! Puss,


a


Kommentarer
Postat av: millan

ska du inte träna ? <3

2008-11-19 @ 15:24:09
URL: http://cheiroso.devote.se
Postat av: Julia

Fin blogg du har här! Jag gillar utformningen skarpt.

2008-11-19 @ 17:31:09
URL: http://iblandundrarjag.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0