Superhjälten Sofia!

Dagen började med sovmorgon, sedan var det matte.Jag var äntligen färdig med min undersökning och lämnade in den, dock lite halvnervös över om jag har gjort rätt osv. Vi fick sluta tidigare och då gick Lollo, jag och Elin till biblioteket. Lollo skulle göra det sista på sin undersöknig samt korrigera den lite, så då följde vi med. Efter det gick vi till lunchen. Dagen rullade på som vanligt.
Sista lektionen var NO. Härlig.. Som vanligt höll mr. bean på att prata och prata och prata och.. Efter en stund slängdes det papper i mitt hår :( Haha, nerå. Det var mest på skoj då. Men Supersofia kom och räddade mig från papprena! Herregud vad utseendefixerad jag låter. Fyfy. Men så allvarligt är det faktist inte, eller?
Efter skolan åkte jag hem till Lisa och hjälte henne att baka en kladdkaka. Jag borde nog också baka någonting idag.. Om jag orkar. Är det någon som har något tips på vad jag kan baka? Våran klass ska nämligen sälja bröd och grejer på lördag, bakade saker går för 20 spänn!
I alla fall: Lisa. Efter att vi hade bakat degade vi lite (framför allt jag) med Eva & Adam. Sedan gick vi ner och spelade trummor och piano och grejer. Bra jag är på att trumma då, haha! Efter en stund så var jag tvungen att dra hem, tog bussen vid sju. (Förlåt Lisa för att jag har varit så tjurig/osocial). Nu så har jag ätit och sådant och nu ska jag väl ta mig an bakningen. Ha en trevlig kväll!


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0