Shoopingrunda a la ica samt brännbollskommentarer

Kom nyss hem från en liten shoppingrunda. Hahah! Närmare bestämt for vi (mamma och jag) först till något slags plantage. Vi köpte en blomma och en physalisplanta innan vi åkte vidare till ica. Där handlade vi bl.a. kyckling till idrottsdagen imorgon. Jag ska göra baugetter (som blev frallor..) med kycklingsallad i hade jag tänkt, haha! Eller ja, inga pasta då men det andra :) Efter att vi hade varit på ica kom mamma på att vi inte hade köpt någon festis (som jag promt skulle ha) och hon hade inte köpt några frimärken så då åkte vi till hemköp (som ligger på vägen från ica hem till oss). Vi inhandlade det och sedan åkte vi hem och nu sitter jag här. Imorgon fårm na antingen köra friidrott och brännboll eller bara brännboll. Jag avskyr brännboll! Jag kan inte komma på något som jag är sämre på inom idrott än brännboll! Jag hatar det helt enkelt! (Men: "Jag har en plan" - Charles-Ingvar Jönsson) Istället ska jag springa staffet (=100 meter). Och för att slippa undan brännbollen har jag kommit på att jag ska öva på att springa stafett hela dagen istället. För det får man. Och sen äta måste man ju göra och ingen vet ju hur lång tid det kan ta.. Haha! Kvällen ska i alla fall spenderas med plugg. Nice (n) Ha det bra! Puss


a

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! Ska prova det!

2008-05-27 @ 21:09:45

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0