Farfar, tältnätter och kvällsbad

Ojojoj, vilken dålig uppdatering jag har haft den senaste tiden! I fredags for jag som sagt tioll farfarn min. Det var trevligt och på vägen stannade vi och köpte present till Hanna som skulle ha tjejkväll på lördagen. När vi kom fram till min pappas hemstad åkte vi först och lämnade av lite grejer och sedan åkte vi och hälsade på farfar. Det var mycket trevligt, speciellt som jag inte har träffat farfar på ett tag nu. Det var trevlig i alla fall!
På lördagen rensade vi en hel del i lägenheten och när vi var "klara" med det så åkte vi och hälsade på pappas moster L. Hon var glad och bjöd på saft. Det var trevlig det med! Efter en stund skulle hon åka och spela bingo så då fick vi ge oss av, fast vi skulle gå då precis ändå så det gjorde inte så mycket. På vägen hem stannade vi och åt och lite sådant, innan vi for hela vägen hem.

När vi äntligen var hemma så började jag packa upp lite samt packa ner lite. Slog även in Hannas present och sedan åkte vi iväg igen. Eftersom att vi skulle tälta hade jag en hel del grejer med mig, jag sover inte på luftmadrass helt enkelt! Eller jo, ibland. Men när det finns alternativ så är det klart man tar med sig en vanlig madrass?

Vi gick i alla fall och badade på kvällen och så åt vi jättegod mat och grejer. Såg på film, a walk to remember, till klockan ett ungefär. Då började vi göra oss i ordning och så småning om gick vi ut till tältet. Vi hade låtit våra grejer ligga kvar där under hela kvällen så allting var svinkallt! Och jag hade bara ett tunt lakan på mig! Men det blev snart varmare och vi låg och pratade i timmar om allting igentligen. Jag somnade runt halv fyra.

Jag vaknade efter ca 4 och en halv timmas sömn, vid klockan åtta närmare bestämt, och upptäckte att flera andra också hade vaknat. Tältet var äckligt varmt och jag och några till var tvungna att gå ut för att det var så varmt. Klockan halv nio gav vi upp lite smått, ingen kunde sova längre. Vi gick upp och fixade frukost och sedan gick vi och badade igen. Vi var på flera olika ställen, mys var det!

Jag åkte hem runt två. Väl hemma gjorde jag väl lite olika saker, haha! Ha det bra och jag hoppas att ni orkade läsa. Mer uppdatering om helgen kommer, jag lovar. Det är så fullt upp med andra saker nu, i det fina vädret och allt. Fred och kärlek


a

Kommentarer
Postat av: isabella

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG, ÄLSKLING!

2008-06-10 @ 12:08:28
Postat av: isabella

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG, ÄLSKLINGEN!

2008-06-10 @ 12:09:10

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0