Uppe med tuppen och träning

Okej, uppe med tuppen var väl att ta i, men vid nio steg jag upp. Jag har nu ätit frukost och spanat runt lite på olika bloggar och sådant. Nu ska jag träna lite hade jag tänkt. En springtur eller eventuellt lite pilates (ha-ha). Jag får se lite hur jag gör, kanske sitter jag bara hemma istället. Haha! Det vore så typiskt mig. Alltid när jag har bestämmt mig för att göra saker, typ gå upp vid nio och gp och och springa och sådant, så blir det aldrig av. Jag vaknar och inser att nej, jag orkar faktist inte idag. Haha! Jaja, jag får väl stå för mina kast så att säga. Ha det bra!


a

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har själv jättesvårt att gå upp på morgonen och motionera. Jag vet hur du känner, haha. Lycka till vettja!

2008-07-07 @ 12:42:51
URL: http://alamikaela.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är nu med och tävlar om att bli veckan bloggare, vinnaren utses på Fredag. Vinner du inte nästa gång ligger du kvar och är med framöver, vill du inte vara med sen nått mer så skriver du " stop, vad tycker du om denna klädsel"

Tack för din medverkar, lycka till :)

2008-07-07 @ 13:15:09
URL: http://maliiin93.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejhej!



Jag har gått ut åttan och början 9 : an . Det sägs att åttan är det svåraste året och det tror jag skarpt på, många prov åååh, bara skit, nian är bättre tror jag och har jag hört av många :) men lycka till :)

2008-07-07 @ 13:16:07
URL: http://maliiin93.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0