Minigolf i regnet

Dagen har jag spenderat med mamma, vi åkte och spelade minigolf och lite. Kan medela att jag är kass på minigolf vilket resluterade i förlust med 15 slag. Haha! Sedan gick vi och skulle köpa glass, fast när vi kom på att dom inte hade någon kulglass köpte jag istället en fanta. Det var jättelänge sedan jag drack en fanta! Eller det känns som det i alla fall, jag dricker alltid annan läsk när jag dricker läsk. Har inte blivit så jättemycket läskdrickande över huvud taget på senaste tiden. Eller har det det? Haha..

När vi precis skulle avsluta minigolfen började det självklart regna, och vi som hade cyklat! Det gick gick bra i alla fall sen, vi blev inte allt för blöta. Sedan vi kom hem har jag bara tagit det lugt och så. Kollade på Shrek 3 förut t.ex. Aja. Nu ska jag nog gå och lägga mig, jag är jättetrött! Helt utan anledning med. Tror jag i alla fall. Någon som vet vad sådant kan bero på? Peace,


a

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Skriv gärna en fråga (eller hellre fler) i frågestunden i min blogg =) Skulle verkligen uppskatta det. Tack i förhand! ♥



Mvh. Ida

2008-07-06 @ 09:32:26
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ja det lutar åt det hållet :D

Fin blogg förresten! :)

2008-07-06 @ 10:43:34
URL: http://maariellenorlin.blogg.se/
Postat av: mia

KOLLA TÄVLINGEN I MIN BLOGG! (;

2008-07-06 @ 13:12:42
URL: http://miaplace.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0