22/2

Jag vill så ha en polaroidkamera! Har hittat ett par begangnade rätt så billigt. :D Nu ska jag väl bara se till att göra slag i saken och faktist köpa en. Har velat ha en jättelänge. Mys.

Fortfarande sugen på rött hår dårå. Haha. Jga vågar inte, fegis i am. I och för sig gillar jag blondt. Antingen blir det rött nu/snart eller så blir det superblondt i sommar eller nått, när mitt gamla har växt ut. Vad tycks om det?

Och sen blire väl Göteborg i sommar hoppas jag. Stockholm och sånt också hoppas jag på men Göteborg är ju helmysigt på sommaren. Och så har dom så mysiga affärer och caféer. Och Haga är ju sjukt övermysigt. Älskar det stället. Ska bo där när jag blir stor tror jag. Med en sådan där fin brödrost som man kan köpa i någon affär det. Helmysigt, you name it.

Ha det bra.
Puss :*


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0