Tygtavlor

Igår köpte jag ramar och typ som sagt. Har pysslat med dom hela morgonen och jag är ganska nöjd faktist. Fast det ska upp en till sedan med. Fast dom hade inte det tyget jag ville ha så vi köpte inget annat till den. Okej, intresseklubben antecknar jag vet.
Idag ska jag i alla fall inte göra något speciellt. Eller oj! Jag måste göra nån äcklig ost till hemkunskapen ^. Och så måste jag städa och så vill jag till staden och fika med någon om jag hinner. Någon som vill? ;p Och en promenad vore urnajs! Jag älskar promenader! Haha. Kanske lite töntigt igentligen men jag orkar inte bry mig. Haha. Får se om jag kan tvinga någon, mohaha. Ha det så bra allihop i alla fall!


a


(inte så bra bild, i know)


Kommentarer
Postat av: nadja

skitsnygga tavlor mannen!

2008-04-06 @ 17:34:40
URL: http://roarz.blogg.se
Postat av: linn

svar: den är från koola anna ;)

2008-04-06 @ 18:59:52
URL: http://llinnlinn.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0