Kiki

Kom nyss hem från Kiki. Vi gick först på promenad, som var sjukt läskigt! När vi gick så var det inte speciellt mörkt osv men sedan när vi skulle tillbaka var det kolmörkt! Och det fanns inga hus i närheten eller något! Asläskigt. Hahaha. Sedan gick vi hem till henne och fixade lite melonbitar occh snackade en stund. Sen så kollade vi på Fucing Åmål och lite annat såndant. Bra film, tycker jag väl :) Heh. Sen gick jag hem i alla fall och nu sitter jag här. Ska fixa lite te och sånt mys :) Ska lägga mig rätt så tidigt tror jag, är sjukt trött. Ha't så bra!


a

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godnatt & dröm sött när du väl ska sova :}

2008-04-05 @ 23:48:51
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0