"Jag gör stan osäker på min röda cykel"

Dagen har varit helt ok. Först hade vi sovmorgon vilket var sjukt skönt, även fast jag alltid tror att jag har missat bussen. Först var det matte. Jag var i datasalen hela lektionen och höll på med min undersökning. Jag blev färdig med mitt lilla formulär så nästa lektion ska jag förhopnningsvis börja med själva undersökningen. Några frivilliga som inte vet vad det går ut på? :D
Efter matten var det lunch och sedan kom den superlånga eftermiddagen. Den gick ovanligt snabbt och jag gjorde färdigt två saker på engelskan, dvs. nu har jag bara min bokrecension kvar att lämna in. Skönt! På No:n hade vi vikare och kollade på film. Det var asslappt. Sedan slutade vi och jag tog bussen hem.
Jag har kommit fram till att promenader gör en mycket gott. Jag sover bättre, jag mår bättre, blir liksom lättare inuti osv. Plus att kombinera nöje (=fotografering), motion (=själva promenaden/cykelturen) och avslappning är helt perfekt! Kom på en bättre kombination lixom! Okej, nu kom jag på en hel rad bättre kombinationer men det spelar ingen roll. Jag är ett promenadfreak och jag är stolt över det :)
Nu ska jag fixa lite med någon SO-läxa vi har tills imorgon. Väder nånting. Ha det så bra allihop! Pussar


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0