Glasscyklisterna

Vaknade upp hemma hos Lisa av att Agnes mobil ringde. Hon skulle bli hämtad vid tio :o Vi var jättesega på morgonen, speciellt jag, haha. Först tänkte vi fixa frukost men istället gick vi ut till Lisas studsmatta och hoppade lite, i bara pyjamaser! Hettehett, vill jag säga ;p Efter att Agnes farmor hade hämtat henne så fixade jag och Lisa frukost. Vi satt ute och åt, mycket mysigt! Efter att ha suttit där ett bra tag bestämmde vi oss för att gå in och fixa oss. Sagt och gjort gick vi upp till Lisas rum och började fixa oss. Det tog ca. 10000 timmar eftersom vi gjorde massor med andra saker samtidigt. Efter en stund var vi i alla fall färdiga och vi gick till någon affär för att köpa en present till Lisas mamma, som fyllde år dagen innan. Efter det gick vi och fixade saft och sedan for vi till macken för att köpa glass. Vi tog glassen och saften med oss och cyklade iväg en bit, innan vi stannade för att äta den. Först hamnade vi på något skumt ställe med bärfisar, därifrån åkte vi fort! Sedan slog vi oss ner på några stengrejer en bit därifrån. Efter att ha ätit upp glassen cyklade vi ännu en stund. Sedan ringde min mamma och sa att hon kunde hämta mig, eftersom hon ändå skulle köra den vägen så då åkte vi hem till Lisa för att fixa ihop mina grejer och så. Efter en stund kom min mamma och vi for hem. Nu har jag varit ute en stund, superfint väder, jotack! Sedan vid sju ska jag se TopModel-reprisen och kanske hitta någon promenadkompis? Ha't så bra allihop!


a

Kommentarer
Postat av: E

Jag sa ju att jag inte gillade den;)

2008-04-20 @ 20:00:41
URL: http://horstabarn.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0