Amazing grapes

(Okej, all cred till Lisa för rubriken, haha)
Mycket trevlig dag minsann! SO:n alltså! Hahah. I alla fall efter skolan åkte jag och Lisa hem till henne. Det gick mycket snabbare än väntat faktist :o Vi brukar vara superlångsamma, men inte idag! Haha. Vi gick till macken och köpte glass och annat mys. Seden när jag skulle hem så missade jag självklart bussen från Lisa dvs. jag missade bussen till mig med. Lisa skulle på basket i staden så jag fick skjuts av dem dit. Först gick jag ner på staden för att sätt in pengar, men icke san icke banken var stängd :( Då gick jag istället till HM och hittade en mycket trevlig grej med reakläder på. Hittade den mycket fina skjortan jag har spanat på i kanske en månad men inte kännt att jag har pengar för. 100 spänn nu bara! Haha. Kul bara att jag är pank den här månaden :( Great work! Men jag får väl försöka fixa lite pengar på något vis..

Föresten, om det är sant som dom säger: rip Anders :( Vi älskade dig.

Ha det så bra allihop i alla fall. Puss.


a

Kommentarer
Postat av: kamilja

Anders

2008-04-03 @ 10:51:47
Postat av: kamilja

men åh,typ hela kommentaren här ovan försvann ju. :o
ska vara mycket mer text. orka.

2008-04-03 @ 10:53:03

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0