PLUGG

Sitter och pluggar spanska för tillfället. Jag orkar verkligen inte. Har massor me andra saker som jag hellre skulle lägga min energi på.. Men så är det ibland. Vill jag ha ett bra betyg i spanska det här året så får jag väl stå ut. Saken är den att jag absolut inte förstår avarför de måste lägga allt samtidigt? Vi har haft massor med tid som vi skulle kunna haft prov på, de kunde ha fördelat det bättre. Alla åttor har nämligen språkprov på imorgn, tisdag och alla har no-prov på onsdag. Planer lite bättre, snälla? Haha! Men nu ska jag väl återgå till mitt pluggande! Ha det fint allihop! Puss,


a
Rösta supergärna på mig här och här!
Bli medlem här och börja samla poäng så får du snart ett presntkort på Kicks, helt gratis!

Kommentarer
Postat av: Emsan

mina lärare lägger också allt samtidigt av någon anledning :)

2008-09-22 @ 19:27:35
URL: http://emeliecederstrom.webblogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0