PLUGG OCH PANNKAKOR

Hej allihop! Sitter här och klurar lite på bloggnamn, har fått en del förslag men jag kan fortfarande inte bestämma mig :( Vi får se, vi får se. Ska iväg och posta det där brevet strax med tror jag, kan vara skönt och komma ut en sväng. Jag har fortfarande jätteont i munnen, därför blev det ingen träning idag. Men jag lyckades pallra mig ill skolan i alla fall. Vi har så grymt mycket på g just nu, usch. Elevlektion tills imorgon, so-prov på fredag, spanska-prov, hemkunskapsprov och förbredande no-prov på tisdag, no-prov på onsdag, you name it! Fy tusan säger jag bara! Och i helgen ska jag iväg på läger så det blir väl inte mycket plugg gjort då inte. Men jag får väl planera bra så funkar det väl..

När jag kom hem från skolan idag så var jag grymt hugrig, åt inget i skolan pga. munnen då. Bestämde mig därför för att göra pannkakor som någon så snällt tipsat om :) Det funkade ok faktist, bra det. Nu har jag pluggat lite SO och ska strax ge mig iväg till brevlådan då. Ha det finfint allihop! Pussen,


a
Glöm inte bort att rösta på mig här!

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0