NY KAVAJ

Hej! Idag var det i vanlig ordning skola först. Efter skolan gick jag ner en stund på stan med Lisa, hittade bl.a. en kavaj! Jag hade tänkt tat ladda up en bild men kameran dog så bilder kommer om en lite stund. Ikväll åker jag till Hanna och sover där. Vi får väl se lite vad vi hittar på. Det blir nog trevligt i alla fall! Imorgon är vi lediga från skolan, skönt som tusan! Fast jag har fullt upp känns det som. Först sover jag ju hos Hanna som sagt och sedan imorgon ska jag in till staden och träffa Agnes, Jönköpingsgustav och hans vän. Trevligt minsann! Och sedan har jag träning vid halv fyra, träning åter igen vid sju (?). Efter den så blir det att ta sig hem till Lisa och så sover jag antagligen hos henne. Vi ska spela xbox och grejer! Hehe, kul! Men sådana är vi, haha. Hon har fått ett xbox av sin bror nämligen och på den kan man bl.a. spela alla gamla nintendo 64 spel (<3). Jag har ett nintendo 64 här hemma men vi har inte så många spel :( Haha! Nördtjejerna_94! Nejdå :) Nu ska jag packa ihop lite grejer till ikväll, ha det fint allihop! Pussar,


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0