JULIA

Snart kommer Julia och hennes mamma hit på fika, trevligt! Ska försöka få ut tjejen på promenad, skulle vara riktigt skönt. Jag längtar ut idag, har dock varit inne och städat och pysslat om mig själv hela dagen. Har dammsugit hela rummet + dammat av byråar etc. och så har jag lagt ansiktsmask och taget en lång härlig dusch. Skönt som tusan! Så nu behöver jag bara en lång promenad i friska luften och sedan är jag riktigt nöjd. Kanske en kvällspromenad också, jag gillar att promenera på kvällen. Och så somnar man jättelätt då med :) Men nu måste jag gå och plocka undan ett par saker, ha det bra allihop! Pussar,


a
Glöm inte bort min tävling som slutar imorgon!


Kommentarer
Postat av: F-Liza

Hoppas du fick din sköna promenad. Mysigt med fika. Startade dagen med chokladinpackning. Min sambo trodde inte jag var klok.

2008-09-07 @ 17:32:32
URL: http://www.metrobloggen.se/LizasFavoriter
Postat av: shoebox

Vad duktig du har varit!

Jag skulle också behöva städa...

2008-09-07 @ 19:31:40
URL: http://myshoebox.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0