INGEN PRAO

Hej ni! EFtersom att jag går i åttan nu så ska ju vi ha prao i vår. Så jag tänkte vara lite tidigt ute och kom på det perfekta stället: en teaffär. Det finns en centralt plus tat man antagligen kna få osmmar/helgjobb där sedan. När jag kommer dit så får jag prata med en heltrevlig tjej, men någon praoplats blev det inte. De hade så små lokaler och man skulle gå in i varandra hela tiden sa hon, men snäll var hon i alla fall. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, har eventuellt en grej på g, dock kan jag inte få osmmarjobb där sedan :/ Men jag får se lite vad jag kommer fram till! Någon som har något tips? Ha det finfint! Fred och kärlek,


a


Kommentarer
Postat av: sara

Å gud vad kul med prao, hade proa i åttan men nu när jag går i nian så har dem ändrat på det så vi ska jobbskugga istället genom att gå bakom en person och anteckna allt den personen gör, inte kul



jag har ett tips. stadium skit bra ställe:)



ha det bra:)

2008-09-09 @ 16:07:58
URL: http://ulvhag.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0