ELEVRÅDSMÖTE

Hejhej! Sitter här trött som jag vet inte vad och gör ingenting direkt. Jag ska gå och ta mig en macka snart tror jag, heh. Jag vet inte om jag berättade det, men jag har i alla fall blivit invald som kassör i elevrådet, kul faktist. Hoppas jag.. Haha! Och idag var jag på mitt andra möte :) Vi satt där jättelänge och jag landande inte innanför dörren här hemma förens klockan kvart i sex, vilket gjorde det omöjligt för mig tat hinna till träningen som började klockan 6 och desstuom tar en halvtimme att åka till. Trist. :( Men jag får träna på torsdag i alla fall!

När jag kom hem så åt jag först och sedan ittade jag igenom matten lite grann. Jag fattar ett oar saker som jag inte fattade förut nu i alla fall :) Klockan tjugo i åtta åkte jag iväg på träning, skojs! Men nu ska jag i alla fall gå och äta den där mackan.. Ha det fint! Puss,


a

Kommentarer
Postat av: Sandra

det tog sin lilla tid låter det som!! Sov gott.

2008-09-09 @ 22:39:50
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha okejokej. :) varför inte? måste bara säga att dom är hur mysiga som helst, ja ska försöka hitta lite mer vinterskor och köpa.. men ville ha ett par sånna också, hur sköna som helst.! :)

2008-09-10 @ 21:56:11
Postat av: josse

ohja. okej jag går i tvåan :)

2008-09-10 @ 22:09:29
URL: http://jossewest.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0