Bostadskriser och skola

Hej! I dag var det först skola, försvo mig som vanligt. Eller ja, försov och försov, gick upp 30 minuter efter vad jag skulle. Usch! Jag avskyr att stressa på morgonen :( Men jag hann med bussen i alla fall! Kom till skolan och dagen rullade på som vanligt. Fixade lite med våran elevlektion på vår håltimme, den kommer nog bli riktigt bra faktist.

Som sagt, dagen rullade på och snart var den slut. Jag tog bussen hem till Lisa och vi åt ett par mackor och kollade lite på tv innan jag gick till bussen som skulle ta mig till min konfirmation. Lisa cyklade då och jag och Elin, som jag mötte upp vid bussen, mötte Lisa vid kyrkan. Haha. Jag vet att det låter som att jag är på konfirmation varje dag men det här var den första "riktiga" gången. Och nu dröjer det ett par veckor innan vi ska dit igen.

Efter konfirmationen gick (!) jag och Elin till staden och till min buss. Åkte hem och nu har jag fixat lite med min so-läxa (där av rubriken). Imorgon blir det ett superkort föredrag och mitt handlar alltså om bostadsbristen i Danmark. Intressant, verkligen.. Haha. Nejdå, det funkar. Men nu ska jag gå och hämta ett plåster, haha. Ha det finfint allihop! Pussar,


a
Glöm inte bort att rösta på mig här, ni kan rösta upp till en gång per dag!

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

ja den är grötig nu! jag hajjar inte varför dem har satt upp senaste kommentaren istället för senaste inläggen! det är ju löjligt!

2008-09-05 @ 09:04:31
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0