WHAT'S UP TODAY?

Hej solstrålar! Vad har ni för er? Jag gör inte så mycket för tillfället, ska nog lägga en ansiktsmask, ta en dusch och ett fotbad strax. Låter som en toppenidé i mina öron! Mina fötter är supertrötta efter att jag vandrat omkring i Stockholm två dagar i sträck. Så det kan behövas. Jag har inga planer för dagen faktist, men det känns mest skönt. Jag skulle igentligen ha gått till sjukgymnasten idag men jag ställde in det. Det var en ganska tidig tid och jag behövde verkligen få sova ut. Så den ska ombokas och förhoppningsvis får jag en tid den här veckan! Jag kanske även får för mig tat åka in till stan en sväng. Jag har inte så mycket pengar för tillfället eftersom tt en hel del slösades (eller ok, inte sösades men spenderades) bort i Stockholm. Men en fika kan ju alltid vara trevligt! Vi får se hur det blir helt enkelt! Ha det fint allihop! Pussar,


a

Kommentarer
Postat av: Linnea

HejHej :D

Fin blogg!

2008-10-27 @ 13:14:25
URL: http://oddneus.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0