PUH!

Hej! Idag var jag i skolan osv. Sist ut i raden av lektioner var hemkunskap och dagens uppgift var att göra en soppa, låter inte så speciellt svårt kanske? Men grejer avr att vi bara fick använda 9 liter vatten! Okej, det låter kanske mycket men börja jobba så ser du hur snabbt det går åt.. Haha! Soppan blev nog det sämsta vi har gjort inom hemkunskapen, dels hann vi inte färdigt i tid, vi fick äta supersnabbt, vår soppa var inte klar osv. osv. osv.! Och till råga på allt fick vi sluta tjgo minuter senare för tat vi var tvungna att göra i ordning mer efter oss? Fy fasen! Så det hela slutade med att jag missade min buss och fick vänta ett bra tag på nästa. Trist, men jag hade i alla fall trevligt sällskap från Daniela och någon annan tjej som jag inte vet vad hon heter.. Haha. Trist väder var det idag också, usch! Men jag lever och det är väl det som räknas ;) Haha! Har dock ont i halsen nu igen, jag förstår inte att det här viruset eller vad det är jag har aldrig kan ge sig av? Jag blir så trött! Aja, ni får ha dte fint allihop, ursäkta för mitt lite gnälliga inlägg (en kommentar kanske livar upp?)! Haha! Stora pussar,


a

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag gillade aldrig hemkunskap i skolan, var så dålig på att laga till mat =)

2008-10-21 @ 18:18:36
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Nelly

va nice header du har da:D

2008-10-21 @ 19:43:40
URL: http://nelliz.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknade dig på innebandyträningen idag! <3

länge sedan vi sågs :( <3

2008-10-21 @ 21:57:48

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0