PATRIK 1,5

Oj, vad den här kvällen gick fort! Haha! Har inte så mycket tid så jag berättar lite kort om min eftermiddag. Efter skolan gick jag som vanligt på tjejgruppen Ellen, trevligt var det. Vi fick dessutom reda på att nästa vecka ska vi på bio allihop och efter ett par omröstningar blev det Patrik 1,5 som lotten föll på. Passar mig bra, jag som inte har haft tid att se den än. Den ska väl vara bra, har jag hört, vad tycker/tror ni?
Jag gick i alla fall lite tidigare därifrån för att jag skulle vidare på konfermation. Vi fick även beskedet om att vi inte får byta till en mer central kyrka, vilket var väldigt trist. Så vi får se lite hur det blir med konfermationen framöver. Vi får se, vi får se. Men nu måste jag verkligen gå och lägga mig, jag har varit för trött på senaste tiden! Ha det bra allihopa! Pussar,


a

Kommentarer
Postat av: Miscela

Sv: Förstod nästan det... Jag är nämligen också ett stort fan. Ny box släpps på tisdag... den ska jag bara ha! =)

2008-10-24 @ 15:12:01
URL: http://miscela.blogg.se/
Postat av: Anna j.

Jag har sett den :) Helt underbar ^^

2008-10-24 @ 21:22:46
URL: http://annajin.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0