KLIPPT MIG

Hej allihop! Idag så var jag först i skolan då, som vanligt. Hade en mycket trevlig lunch innan vi avslutade dagen med dubbeltimme i svenska. Det var helt ok faktist, spenderade största delen av lektionen till att förhöra varandra. Blev även lite dans och prat emd andra, haha! Efter skolan i alla fall så var Lisa snäll och satt och väntade en bra stund med mig. Vid fyra hade jag nämligen en klipptid! Jag gjorde inga drastiska förändringar, klippte bara bort det slitna och "frächade" upp det lite! Bilder kommer självklart senare! Jag fick dessutom en hårbottenmassage och inpackning utan extra kostnad, de hade öppningserbjudande. Superskönt! Har varit på en av deras salonger ett par andra gånger men nu har de öppnat en till salong lite mer centralt, vilket känns bra! Efter att jag var färdig hos frisören gick jag ner till apoteket och köpte en ny fuktkräm. Passade även på att köpa ett Rosa band. 20 kronor är faktist en spotstyvel, dessutom går det ju till en god sak! Efter det var jag tvungen att gå ner och kolla om de hade de skorna jag ville ha, men väl i affären så var jag faktist lite tveksam. Så det blev inga skor, ska kolla på dem en annan dag istället. Jag tog bussen hem och nu är jag här. Ska hjälpa mamma med maten lite nu tror jag. Vad har ni gjort idag? Ha det fint ni! Puss,


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0