FRISK SJUKLING

Idag har det inte hänt speciellt mycket alls. Eller på morgonen hade jag grymt ont i munnen (det här börjar bli tjatigt?) så mamma sjukanmälde mig från skolan för att jag skulle kunna vila och sova bort det onda lite osv. Sedan fick jag en "akut"tandläkartid och åkte då och fixade med min tandställning. Så nu är det ungefär som när jag fick den igen, inte fullt lika ont dock. Men efter det så återvände jag i alla fall till skola, haha! Kändes lite smålustigt att behöva gå till expeditionen och förklara att jag inte var sjuk, utan tat jag faktist var i skolan från och med den lektionen. Men det gick ju bra i alla fall!

Annars har jag inte gjort så mycket i dag som sagt, hardock avstått från mina två träningar för att inte få mer ont. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och småfryser lite. Ska därför ta en lång dusch nu tror jag! Ha det fint allihop! Puss,


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0