DAGENS SHOPPING


(klicka för större bild)
1. En marinblå tjocktröja från Koppartrans!
2. En rutig skjorta! Dock köpte jag en rödsvart och inte blågrön. :)
3. Ett halsband från Dazzling.
+ en vit baströja och lite undies som jag inte har bilder på. Det blev inte så jättemycket men lite i alla fall! Men ni lär få se alltihop in action under de kommande veckorna, så det ska nog inte vara något problem! Ha det bra nu! Pussar,


a
Fler Västerviksbilder kommer!
Bilderna är från Koppartrans respektive Dazzling och Lager 157's hemsida!

Edit: Okej, jag har upptäckt att bilden på skjortan ser helt mysko ut. Men den är sparad från lager 157's hemsida så det är inget jag kan rå för.. Man ser ju hur den ser ut i alla fall!


Kommentarer
Postat av: emma

snygg första tröjan :)

vill också ha någon sån där vanlig tröja att dra på över till jeans bara.

men är så lång att alla sitter skitfult :P

2008-10-12 @ 22:14:08
URL: http://emmariah.blogg.se/
Postat av: irma

snygga grejer!

2008-10-13 @ 16:23:57
URL: http://lagrenouille.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0