SKÖN EFTERMIDDAG!

Hej sötnosar! Idag har jag varit i skolan, ganska jobbig men samtidigt slapp dag. Hade spanskaprov, det gick nog ganska bra :) Sedan hade vi quiz på matten som nog också gick ganska bra. Fick dessutom tillbaka våra NO-uppsatser (ni vet den som jag jobbade på jätteofta för ett par veckor sedan?) och det gick bra. Först så råkade han ge mig fel papper och jag såg ett stort IG överst på det. Måste erkänna att jag fick lite småpanik, hur kunde det gå så fel tänkte jag. Haha! Men sedan kom vi fram till att det faktist inte var min uppsats. Så det hela slutade med ett MVG, grymt skönt! Jag är nöjd! :)

Efter skolan gick jag ner itll ICA med Elin, något som slutade med att jag köpte med mig några bitar naturgodis hem. Jag har faktist studiedag imorgon så jag får unna mig ;p Haha! Så när jag kom hem var det en kopp te, en clementin och lite naturgodis som stod på schemat. Nu ska jag snart iväg och träna, första efter min skada. Så vi får se hur det går. Pussar!

Kommentarer
Postat av: emely

hah tur att du fick bra betyg tillslut då! :)

Jätte fin blogg :)

2008-11-18 @ 18:27:04
URL: http://emelyh.blogg.se/
Postat av: Amandajosefine

Fan vad skön känsla att först få panik och sen bli lättad över ett MVG :) Grattis!

SV: Ja det är bra att vara i god tid!

2008-11-18 @ 20:04:51
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0