PROMENADER OCH TEMYS

Jag kom nyss hem fån Agnes. Mötte henne ungefär halvvägs och sedan gick vi på en ganska lång promenad. Det var kallt ute så efter en stund gick vi in och drack te och såg på film. Mys! Ikväll ska jag nog ta mig i säng tidigt, ska försöka att inte gå upp allt för sent imorgon. Det blir nog bäst så. Morgondagens planer ser ut ungefär såhär:
- ca 9.00-9.30 - vakna, gå upp och sedan äta frukost
- plugga någon timme
- ta långpromenad (fota lite med kanske?
- göra en supergod och bra lunch (får väl se på den här punkten :p)
- plugga lite till
Sedan får kvällen rulla på bäst den vill. Ha det bra allihop! Puss,


a


Kommentarer
Postat av: FEBB

Hej! :) Ja skicka på min mail llouise-@hotm. PUSS!

2008-11-02 @ 22:31:30
URL: http://febb.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0