MYSDAGAR

Kom hem från ett jättekul dygn med supertrevliga personer för någon halvtimme sedan. Idag åkte jag och Lovisa in till stan för att möta Henke och Johan. Vi strosade runt lite innan vi slog oss ner på ett café. Jag åt en underbar s.k. kycklingtallrik med massor av frukt och grönsaker och de andra tog stora matmackor. Efter ett misslyckat farsdagpresentköp (saken jag skulle köpa var slut) så bestämde vi oss för att åka hem till Henke. Hos honom hade vi jättetrevligt faktist, killarna spelade gitarr och sedan så lyssnade vi på musik, snackade och bara tog det lugnt. Runt sex/halv sju var vi tvungna att åka hem till Lovisa igen, gick en jättefin och upplyst väg på vägen till bussen! Hemma hos Lovisa åt vi lite gott innan min mamma kom och hämtade mig. Men nu ska jag kolla på lite film och så med mamma och pappa, tror att de hade poppat popcorn och grejer. Mysigt! Ha en fint kväll nu allihop! Puss,


a

Kommentarer
Postat av: caroline

låter som att du haft det bra :)

2008-11-08 @ 23:08:46
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0