JULKLAPPSTIPS?

Jag håller på att packa just nu, spännande va? Haha! Imorgon vid den här tiden sitter jag och myser på hotellet i Köpenhamn eller är ute och äter något eller så? Kul ska det bli i alla fall! Dock har det ju sina små nackdelar. Till exempel har jag fått ta hem mer än dubbelt så många böcker och måste arbeta lite på tåget som följd av att jag är ledig en dag från skolan. Men dte är det värt!

Jag skulle behöva lite hjälp av er också! Syftet med vår lilla resa till Dannmark är ju (förutom att ha kul och umgås) att försöka inhandla lite julklappar. Jag skulle ha behövt gjort en riktig lista men det har jag självklart inte gjort. Så nu ber jag er om tips! Vad är en bra julklapp? Puss!

Köpenhamn vid jul någong gång, liknar Stockholm ganska mycket eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

ja det liknar stockholm faktiskt :D

Hoppas du har haft en bra dag! :)

2008-11-27 @ 21:18:09
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Varsågod:) Hhee, är jag gullig? Det är du med!



Jag är rätt dålig på julklappstips. Men köp sånt osm inte fins i Sverige. Choklad, nån liten dekoration till huset om nån verkar gilla sånt. Filmer, CD:n, spel.

Hm.. kommer inte på nåt mer

2008-11-27 @ 22:03:01
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja precis och det har jag inte lust med;D haha tack så mycket.

2008-11-27 @ 22:25:54

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0