I WANT!

Jag har börjat fundera lite på det här med vad jag ska önska mig i julklapp och även födelsedagspresent. Jag har kommit på en del saker och i år har jag bestämt mig för att önska mig saker som jag både behöver och vill ha, två flugor i en smäll så att säga! T.ex. skulle jag vilja ha en resa någonstans. Ja, man kan faktist önska sig sådant! Till New York kanske? Eller min favoritstad London? Det vore finfint!

Önskar mig även en kashmiretröja, de är så underbart sköna! En kofta ska det vara, en enkel neutral i grått, svart eller någon annan sådan färg. Snyggt, underbart skönt och faktist behövligt, perfekt!

Sedan skulle jag kunna behöva ett par nya solisar. Min gamla älsklingar gick sönder och för att försöka laga dem tog jag sönder mitt andra par också för att jag tänkte använda delar från det paret till att laga mina favvisar. Inte en speciellt smart idé kan jag tala om.. Men ett par wafarers från Ray-ban, brunmönstarde eller svarata skulle sitta finfint!

Skulle även kunna tänka mig en fin väska jag sett, lite krämer och andra nödvändiheter, presentkort, upplevelser och självklart massvis av fina kläder! Jag önskar mig nog för mycket för att det ska läggas upp här.. Hihi. Vad önskar du dig i julklapp? Mycket eller lite, stort eller smått? Många önskepussar,


a

Kommentarer
Postat av: Olessia

shoppingsugen man blir när man läser allt :D

2008-11-12 @ 21:18:32
URL: http://onlymeolessia.blogg.se/
Postat av: Karolina

Svar; Jag praoar på Misous's coffé shop. Det är en liten butik/ caffé med mycket olika teér och kaffesorter.

Jo det är ganska kul, fast ibland finns det inte så mycket att göra och hon är ganska pedant, haha.

2008-11-12 @ 21:34:50
URL: http://xteddy.blogg.se/
Postat av: Amandajosefine

Åh ska också börja fundera på julklappar, det är så kul! :D

2008-11-13 @ 16:10:44
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Amandajosefine

Haha ja jag måste också komma på julklappar. börja skriva en lista eller nått, i slutet går det ju snabbare än vad man tror :O :D



SV: Okej, tack för tipset! Rinnande saker är ju alltid bra :) Vad bra om jag kan äta flingor sen för det gillar jag (a)

2008-11-13 @ 19:55:21
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0