HALLOWEENFEST!

Hej allihopa, förlåt att jag har varit lite frånvarande. Igår var det först skola, en ganska slapp dag. Blev dessutom intervjuad av en tidning, mer info om det senare :p Efter skolan åkte jag, Sofia och Lovisa hem till Lovisa efter att ha kikat lite på stan. Vi åt ett par mackor och fixade oss lite innan vi fick skjuts in till stan och skolan igen. Vi hade nämligen Halloween-fest i skolan, och jag var tvungen att vara där eftersom att jag är med i elevrådet så då åkte vi dit allihop. Festen blev mycket roligare än väntat, verkligen! Efter att det var slut stannade jag, Lovisa och Sofia med ett par av killarna i skolan. Efter en stund kom vi att tänka på att larmet kanske skulle gå igång så då gick vi ut istället. Stod där och pratade en stund och snart var det bara Lovisa, jag, Johan och Tobbe kvar. Vi gick ner till McDonalds och satt där och pratade en stund innan jag och Lovisa åkte hem till hene och sov. Supertrevlig kväll faktiskt, speciellt i slutet av festen och efteråt. Måste göras om, allihopa! Uppdaterar senare idga, ha det finfint! Pussar,


a

Snyggingen Lovisa!

Kommentarer
Postat av: Elin

hejsan! Halloweenfesten värkade rolig! =) Men hur får man bild längst upp på bloggen ??? Snälla hjälp mig! =)



2008-11-08 @ 15:16:27
URL: http://elinbergstroms.blogg.se/
Postat av: Liene

Nu vart jags ugen på att gå till donken, bara för att du skrev om det:)

2008-11-08 @ 21:04:15
URL: http://lienes.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0