FABULOUS HANDS!

Måste bara tipsa om den här underbara kroppscremen! Så här i vintertid är det ju lätt att man får torra händer, ben etc. men den här cremen tar bort allt det torra, fula och obekväma på jättekort tid! Jag älskar den verkligen och jag har ägt den i ett par dagar..? Cremen kommer från ett billigt danskt märke som heter Matas. Två flugor i en smäll alltså! Så om ni har vägarna förbi i vårat grannland så smit in en snabbis på Matas (finns en butik längs strøget i Köpenhamn, går även att betälla från deras hemsida, dock blir ju det lite dyrare). Nu ska jag gå och lägga mig med mina underbart lena händer, hihi! Pussar!

Kommentarer
Postat av: Christine

Visst var den bra? Jag sa ju att den tog bort allt sånt, typ rena underverket! :) Inte bara aloe vera är bra, jag har den nu men det finns en grön med typ nått jag inte komemr ihåg som också är väldigt bra och lika så den gulidga, typ "luksus" heter den :) Och det finns typ minst 20 såna i hela köpenhamn hihi.. Puss! <3

2008-12-01 @ 18:36:45
URL: http://laavie.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0