Voting for päronsplitt i solen!

Igår åkte jag till Lisa och där var jag runt halv åtta. Vi var med Johan en stund och sedan gick vi in till Lisa för att hon skulle hämta några grejer osv. Sedan åkte vi ner mot staden för att gå på någon konsertaktig grej. När vi kom dit så var det inte speciellt många som vi kände och så hade bandet inte förjat spela. Istället gick vi och köpte godis  och fanta och satte oss i en trapp en stund. Det var rätt mysigt att bara sitta där faktist. Eftersom vi inte orkade gå tillbaka till konsertsaken så drog vi istället hem efter ett par timmar. Sedan gick vi till Johan och haha, vet inte riktigt. Vi hade det trevligt och så i alla fall :D Sedan gick vi hem till Lisa igen och fixade i ordning med madrass och sådant. Vi la oss ganska tidigt tror jag?
Idag när vi vaknade låg vi första kvar i hundra år, sedan gick vi upp och  fixade lite frukost. Vi gick ut och satte oss i solen och åt våran frukost. Nu håller vi på att fixa oss i ordning och snart ska vi dra hem till mig, vi ska bada och äta glass och grejer, mycket mys! Och krocket och kubb eller något också kanske. Nice! :D
Ha en trevlig dag allihop, och njut av det superfina vädret (som åtminstone jag har?)! Pussar


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0