Huvudskav och saknad

Huvudet skaver och helst av allt skulle jag vilja spendera min kväll sovandes i min säng. Ingen musik passar och jag orkar ingenting. Jag orkar inte tänka, men igentligen har jag väl ingen lust heller. Saknar han den dära också. Mysig fredagskväll säger jag bara. 

Trevlig eftermiddagvar det i alla fall. Spenderades med Lisa, Agnes och Hanna. Jag fick ett antal brännmärken och en och annan öm trampdyna men det var kul ändå. Och Hanna var snäll och bjöd mig på både det ena och det andra, eftersom att jag inte hade några pengar. You'll get it back! (berättar mer detaljerat senare kanske)

Annars var väl dagen lite som vilken fredag som helst. Från början var det tänkt att fara till huvudstaden till helgen, därav inställda fredagsplaner (fast inte nuläget skulle jag ändå inte orka så det spelar ingen större roll) men så blev det inte. Men nästa helg, då ni! Julia & Amanda, ännu ett minne.

Nu ska jag hitta en bra film alternativt sova en stund. Jag hatar huvudvärk :( Ha det bra allihop. Fred ut.


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0