Sommarstämningen irriteras

Jag har kjol och linne. Det luktar grill utifrån och vi ska ätnligen ha våran grillpremiär. Ändå så stämmer det inte. Jag har ett jättestort no-prov imrogon och jag kan fortfarande inte ens hälften. Jag har även ett so-projekt som ska vara färdgit på måndag. Kul! Jag har inte ens handlat kläder till skolavslutningen än. Och jag som började kolla som smått i februari! Det kanske blir någon av jeansklänningarna då (spana in dom här). Men förhoppningsvis och antagligen var vi till huvudstaden i helgen. Hittar jag inget där är jag så gått som körd. Nästan i alla fall. Nu ska jag återgå till grillningen! (berättar föresten mer om min dag senare!) Pussar


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0