Solhelg med Lisa!

Igår när vi kom hem till mig så åt vi först, sedan åkte vi och badade. Det var kallt och Lisa var mesig (förlåt) men det var trevligt ändå. Vi köpte även glass (<3) och lite sådant. På vägen hem så hoppade kjedjan på hennes cykel, men vi klarade oss finfint ändå! :D Den ena cyklade och så tog den andra tag så att man lixom drog den andra, haha! Sen körde vi lite krocket och grejer och sedan så kollade vi på film. Gick och la oss ganska tidigt idag med (tror jag?). Haha. duktiga flickor minsann!

När vi vaknade idag så bestämmde vi att vi skulle fixa frukost och ta med oss det ut. Sagt och gjort satt vi en stund i solen och åt. Sedan bytte vi om till bikinis och körde lite krocket, solade en stund och ja, hade det trevligt. Efter en stund blev det så himla varmt ute, även fast vi bara hade bikinis, så vi bestämde oss för vattenkrig! Efter en god stund fyllande vattenballonger, upptorkning av utsprutat vatten samt påfyllning av vattenflaskor startade kriget! Haha. Jag kan inte direkt utnämna någon vinnare men det var kul i alla fall! :D Haha. Efter det så käkade vi lunch och sedan blev det ännu lite krocket. Undra hur många spel vi har kört den här helgen, Lisa? Haha. Sedan åkte hon hem runt 4 (?) och sedan dess har jag varit ute och grejat och lite andra saker. Snart blir det TV och lite sådant så eh, ja. Ha det bra allihop! Puss


a

Kommentarer
Postat av: Lovisa

svar: på lindex, 149 kr :)

2008-05-11 @ 21:46:46
URL: http://lovisafontana.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0