Nästan färdig och tekvällar

Har suttit rint en timme i sträck nu tillsammans med no-boken, en kopp te och ibland även pappa. Det känns som att jag kan det mesta nu i alla fall :) Och förhoppningsvis kommer jag ihåg det om en halvtimme med :p

Idag var det som sagt idrottsdag. Jag deltog på brännbollen trots allt. Sköt mitt bästa slag i sjuan i alla fall. Observera att det slaget var dåligt. Haha! Har blivit röd i halva ansiktet med ungefär. Smart som jag är sitter jag lite åt sidan stora delar av dagen. Så att jag fick den mest av solen på ena sidan av ansiktet alltså. Lyckat (y) Förhoppningsvis syns det inte men i alla fall..

Stafetten gick ok. Ganska bra för mig faktist. Men totalt kom vi trea på stafetten. Och brännbollen sist, i år igen! Hahah! Men vår klass är bäst ändå, så det så (okej, inte men haha). När dagen var slut åktes det med buss hem tillsammans med Madde, Agnes och Kiki. Vi hade det rätt trevligt och så, även fast vi gick en asstor omväg till busshållsplatsen. När jag kom hem så tog jag fram lite melon, åt den och satt lite vid datorn osv. Sedan började min pluggning varvat med tv, dator och lite andra saker. Känns skönt att vara färdig med plugget nu i alla fall. Ska bara läsa igenom ett par saker (och igentglien renskriva en spanska-grej men det hinner jag imorgon innan lektionen) och sedan ska jag nog gå och lägga mig. Jag är asatrött! :o Aja, ni får ha det bra! Puss


a

Kommentarer
Postat av: #svar: Joel Gedin

Va grymt, det visste jag inte. IKEA har alltid så mycket fina saker .D

2008-05-28 @ 22:17:54
URL: http://joelgedin.blogg.se/
Postat av: Katie

Ja, jag kan tänka mig det. Har ju som sagt inte varit där än. Men jag vill, vill, vill! Är allt bra med dig?

2008-05-29 @ 10:20:59
URL: http://katie.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0