Misslyckade ackord och plugg

Dagen har varit seg. Väldigt seg faktist. Kändes som att inget gick bra osv. Jag failade totalt på musiken, terminsprov = lyckat! Det var ackord vi hade prov på då och när det var min tur att spela så gick det först bra men sedan så trillade mitt notpapper ner och då var jag tvungen att sluta för att ta upp det. Jag blev ganska stressad så då blev hela det sista skit. Som sagt: lyckat!
Jag orkar inte berätta om min dag men ja, den var seg. Efter skolan blev jag först skjutsad av Lisa (tillsammans med Agnes, det gick till slut i alla fall, haha!) på hennes cykel ner till staden och sedan tog jag bussen hem. Var allmänt trött och opepp på grejer. När jag kom hem segade jag väl lite innan det var dags att börja plugga. Okej, jag har inte pluggat någonting i princip. Jag är på fråga 6 av 24. Great! Haha. Nej men nu ska jag väl inte klaga mera. Ha en trevlig kväll allihop! Pussar


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0