Marsmallows och valborg!

Jag vaknade upp på en madrass på golvet i Lisas rum. Strax efter det vaknade Lisa också och vi bestämde oss för att gå upp och fixa frukost. Vi kollade på ett avsnitt Eva & Adam och sen gick vi upp och fixade oss lite. Runt ett/två(?) tog vi bussen ner till staden. Där gick vi runt lite, Lisa skulle köpa jeans men hon hittade inga. Pank osm jag är köpte jag inte hller något. Runt tre(!) gick vi och åt, delade på potatisklyftor. Smarrigt värre! (haha) Efter det gick vi ner på staden lite igen och sedan tog jag och Lisa bussen hem till var och en. Väl hemma så ja, fixade jag väl lite och så. Sedan snackade jag med Nadja och bestämmde mig för att åka in till henne och fira valborg.
Jag tog bussen till staden för att träffa Nadja, då. Vi gick ner till ån och kollade lite smått på majbrasan där, och rainbowroadraketerna förstås! Nadja och jag träffade Alex och co. så då gick vi runt lite med dom och så. Trevlans :) Och så träffade vi Agnes och massor andra lite snabbt. Innan det hade jag också hunnit bli väldigt irriterad/frustrerad/arg på en grej, heh. Okej, jag erkänner. Jag hade ingen direkt anledning, men vafan. Trevlig kväll i vilket fall!
Najda och jag drog hem itll henne ganska tidigt och väl där värmde vi marsmallows med choklad. Mummakardemumma vill jag säga! Haha. Vad gjorde du på valborg? Ha't bra samt puss och kram.


a


Kommentarer
Postat av: julia

Jag har förpackningen här bredvid mig faktiskt, så passande. Den är från Åhléns och heter "Peel-off mask, uppfriskande & exfolierande ansiktsmask. Innhåller gurka, citron & lime" Mums filibabba! Köp den, prova den .. hur kul som helst :)

2008-05-01 @ 17:19:36
URL: http://kulia.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0