Lördagsskola?

Nej riktigt så allvarligt var det inte. Vi var tvugna att vara i skolan halv nio, det var nämligen någon slags marknadsdag på våran skola. När vi kom dit fick vi hjälpa till att fixa lite och efter en timme började det komma lite folk. Det gick ganska bra för våran klass (?) även fast heliumballongerna inte alls blev så bra som förra året. Däremot lyckades vi sälja nästan allt på loppisen osv. Jag köpte ett par lotter i vårat lotteri och vann inte mindre än tre saker + att jag fick en påse med amerikanska linser i slutet av dagen, eftersom vi skulle "stänga" så fick alla som stog där för tillfället ta varsin grej. Hehe. Nu är jag alltså en paradisask, en mjölkchoklad-after eight ask, en rollo påse samt en påse amerikanska linser rikare. Så nu har jag godis i överflöd (någon som kommer hit på godisparty?).

Efter att vi hade plockat i ordning alla sakerna så åkte jag hem med mamma och pappa. Efter en stund kom Lisa och efter en ytterligare stund kom det ännu fler folk till oss. Mammas barndomsvänner med familj. Vi spelade krocket och kollade på film och sådär tillsammans med en tjej som heter Erica. Dom åkte hem någon gång runt 12/1 och då fixade Lisa och jag oss i ordning och sedan somnade vi väl någon gång senare. Trevligt dag faktist. Ha det bra! Pussar


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0