Kakbakning och dagens

Nu har jag fixat lite kakor som vi ska sälja. Det blev någon slags cornflakes-kakor. Ungefär som chokladbollar fast man använder corn flakes och lite andra ingredienser. Dom står i kylen och stelnar nu, men jag smakade en förut. Helt ok faktist :) Nu ska jag gå och se om det är något bra på tv och eventuellt fixa en macka. Ha det bra!


a

Vill föresten säga att den här låten är typ världens bästa, just nu i alla fall.
Det är Coldplay - Talk. För övrigt älskar jag Coldplay hela tiden, inte bara just
nu. Pussar!


Kommentarer
Postat av: kamilja

Åh, om du gillar Coldplay kan jag förlåta dig för att du hatar majs. Haha.

2008-05-16 @ 10:43:46
Postat av: Katie

Ja gud! Nu kommer jag inte våga leta efter det där monstret. Hu! Ha en fin dag!

2008-05-16 @ 11:56:40
URL: http://katie.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0