Hanna-Agnes-eftermiddag!

Dagen har till stora delar spenderats i skolan. Hade glömt skor + utekläder till idrotten vilket resulterade i att jag fick köra i mina vanliga skor och tshirt och shorts. Det var kallt. Ibland i alla fall. Stog för det mesta ganska still i solen men ändå. Haha! Vi körde volleyboll och sådant. Smart som jag är lyckades jag riva upp lite av nagelbandet (eller vad man ska säga?) så det började blöda och grejer. Men jag lever! Haha.
Som alla tisdagar slutade jag vid halv två och gick då ner på staden med Agnes och Hanna. Vi gick och kollade runt lite och sedan vid tre skulle Agnes gå, hon skulle till Finspång och hälsa på hennse kille :) Så Hanna och jag gick omkring lite, provade ett par shorts och lite. Köpte dock ingenting, inte Hanna heller om jag inte minns fel.
Runt fyra så åkte vi ner till resecentrum och bytte till våra "egna" bussar. Efter en stund kom äntligen min buss och jag for hem. Höll på att somna på bussen men än en gång höll jag mig vaken. Nu funderar jag på att kolla på någon film, och sedan ska vi fira mamma. Ha det så bra allihop! Pussar


a

Kommentarer
Postat av: hanna

du glömde vår terrorisering av forex-godisar :D

2008-05-13 @ 20:35:21
URL: http://bejbis.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0