Framtidsplaner långt in på småtimmarna

Efter tat jag hade kommi hem från Vingåker åkte jag hem till Hanna. Vi kollade på 27 dresses och tjockade oss med chips och cola. Det var trevligt, mycket trevligt. Det var jättelänge sedan jag var med henne faktist. Så det var trevligt. Efter det så låg vi och pratade framtidsplaner långt in på småtimmarna. (Okej, det var nog inte speciellt långt, men en bra stund var det!) Hanna kom fram till att jag kommer jobba på FN i New York, bo i en lägenhet ensam ett tag innan jag träffar "den rätte". Sedan diskuterade vi vad alla i klassen och så kommer bli. Haha, bilmekaniker säger jag bara! Haha! Nae, vi är dumma ibalnd faktist. Haha :( Efter en stund somnade vi och när vi vaknade morgon efter satte vi på tv:n och lite så. Vi gick och köpte naturgodis och sedan skulle jag med bussen hem, runt tre. Mamma var i stan så jag fick skjuts hem därifrån. På vägen stannade vi på Maxi och jag hade en mysig Kent-stund med mig själv i bilen.
När vi kom hem så sov jag en stund, så sjukt trött är jag! Sedan mådde jag lite illa, ni vet så där "jag spydde förut och nu har jag sovit fast mår fortfarande illa"-sorts illamående. Fast jag har inte spytt, haha :( Fräscht samtalsämne, jajamensan! Nu har jag varit ute en sväng och nu ska jag gå och äta päronsplitt! Min favorittglass sedan jag var liten! Ha dte bra allihop!


a


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har! ♥

2008-05-03 @ 21:01:18
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: queenpeach

Lycka till med NY planerna :)
Jag blev sjukt sugen på naturgodis efter ditt inlägg. Men ska inte äta utan uppdatera min webshop istället :)

2008-05-03 @ 21:04:39
URL: http://queenpeach.blogg.se
Postat av: Angelica

Hellu, jepp har gjort den delvis själv =) Härnan har jag dock inte ritat =)

Fick värsta mysiga retro känslan av din design på bloggen...Snyggt!!!

2008-05-03 @ 22:46:15
URL: http://aangelicaas.blogg.se
Postat av: Angelica

Hjärnan inte härnan =)

2008-05-03 @ 22:46:48
URL: http://aangelicaas.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0