Festisar, äpplen och torsdagar

Dagen startade med sovmorgon. Det var skönt, men trots det var jag jävligt trött. Inte kul faktist. Inte ett dugg. Jag gick i vilket fall upp och fixade mig osv. osv. Dagen gick framåt som vanligt, hände inget speciellt.

Efter skolan gick jag till caféet i biblioteket. Köpte en jordgubbsfestis och ett äpple innan jag slog mig ner. Satt där med min kära (host) vän matteboken i kanske 35 minuter. Sedan hade jag ingen som helst lust att ens bläddra igenom den en gång till så då kilade jag iväg mot bussen. Jag fick i och för sig vänta kanske tio minuter på bussen men hellre det än sitta på en plats med solen i ögonen och matteboken i handen. Kom i alla fall strax innan fem. Och nu sitter jag vid datorn Anttilar mig. Han är fin den där Kristian. Det är han.

Nu ska jag sätta igång att plugga det sista tills imorgon. Ha det bra,


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0